Ny daglig leder i PTK

Noen ord fra PTKs daglige leder Harald Reyes som har ledet klubben de siste 2,5 årene:
«Det er med stor takknemlighet jeg går inn i min siste uke som daglig leder for Paradis Tennisklubb. Det har vært en veldig begivenhetsrik og givende periode. Pandemien og Casper Ruuds utrolige prestasjoner førte til en interesse Norge ikke har sett maken til. I PTK er tennisinteressen på sitt høyeste, og organisasjonen har vokst på alle plan. Det har vært fokus på kontinuitet og systematisk jobbing med utvikling, kompetanse, utveksling og samarbeid. I PTK spiller vi hverandre gode. Klubben har gode forutsetninger for å fortsette utviklingen og for å fortsette sin kurs mot de mest ambisiøse mål. Det har vært en ære å få lede klubben i nesten 2,5 år. Jeg er takknemlig for å ha arbeidet med inspirerende, dyktige, kompetente og engasjerte mennesker. Det har vært en glede å følge spillerne og alle medlemmene utøve sporten vi alle er så glad i. Jeg vil fortsette å støtte og heie på Paradis Tennis klubb. Tusen takk for meg!
Min siste arbeidsdag er 31.august. Ny daglig leder tiltrer 1.oktober. Vi vil gjøre tiltak for å sørge for så normal drift som mulig i perioden mellom, men ber om forståelse for en litt mer begrenset administrasjon.
Det er med stor glede vi kan ønske Mark Elvevåg velkommen som ny daglig leder i PTK.
Mark er 51 år og fra Karlshamn i Sverige. Han har budd i Norge siden 2012 samen med kona Ingrid og deres to barn.
Mark har lang erfaring med administrasjons- og utviklingsarbeid, både innenfor privat næringsliv, kommunal sektor og frivillige organisasjoner. Han har gjennom årene hatt flere lederstillinger, blant annet som produksjonssjef i tv-kanalen Eurosport.
Tennis har vært den store interessen hans heile livet, og på 90-tallet spilte han 4 år på college i USA. I tillegg har han erfaring både som tennistrener og fra styrearbeid i tennisklubber.
Mark tiltrer 1. oktober. Ta vel imot ham!»
Vi takker Harald for hans enorme innsats og bidrag for Paradis Tennisklubb og ønsker ham masse lykke til videre i den nye jobben!